Avaria elèctrica

One Life Training June 25, 2026 at 3:59 PM

Bona tarda!

Hi ha una avaria elèctrica a tot al carrer, el que fa que no tinguem llum al centre. Les classes de la tarda les farem però tingueu en compte que no tenim aire condicionat ni ventiladors, pel que si veniu porteu aigüeta! La font sí que funciona però surt aigua natural. 

CAST

Hay una averia eléctrica en toda la calle, lo que hace que no tengamos luz en el centro. Las clases de la tarde las haremos, pero tened en cuenta que no funcionan ni el aire acondicionado ni los ventiladores, con lo que si venís traed agüita! La fuente sí que funcinoa pero no enfría.

Volver a One Life Training